miichelleliifh

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

lägger ner ...

Av michelle lifh - 15 december 2011 14:03

Han kommer hem 
Jag smyger ut 
Han kysser hon 
som sög min 
”aahh” 
Han sätter sig 
vid samma bord 
där ja nyss stod 
och tog hon bakifrån 


För är det så det ska va? 
ja svarar ja de är klart 
För har han ingen tid för henne 
struntar hur hon känner 
Då får han skylla sig själv 


Hela scenariet börja 
om ja ska ta det från början 
När ja va ute freda 
Och satt och drack där med flera 
av mina vänner men successivt blev dom färre 
allt färre 
En efter en 
gick dom hem 
undra va fan äre mä er 
men 
Efter ett tag va ja kvar ingen annan va där 
Och jag såg ingen ja kände jag tänkte va är det här 
hade planer att gå 
men det va då 
Som hon uppenbara sig 
Frågade mig om det va okej 
att hon slog sig ner 
ja svara varsågod 
Hon hade ruggig kropp 
så vacker när hon log 
Hon var några år äldre 
berätta hon va 29 
och hon va uppväxt i staden 
hade en son som va tio 
Vi hade trevligt diskutera allt från himmel till jord 
och beställde hela tiden nya öl till vårat bord 
och sen 
Berätta hon om hennes man som alltid jobba va borta 
och att dom sällan hade sex 
Men hon behövde det ofta 


Och sedan efter några öl 
gick vi och ställde oss i kön 
Jag gick lämna in min bricka 
fick min jacka tänkte sticka 
men hon sa 
varför inte dela taxi du och ja 
De lät bra 
SÅ vi hoppa in och sen bar de av 
vi stanna till intill hennes villa 
Sen så titta på mig 
Hon fråga vill du följa med och dricka mer så säg 
ja log och svara 
varför inte gumman kvällen är ung 
så vi gick in och satt oss ner i hennes vardagsrum 
hon satt sig tätt intill 
och la sin hand på mitt lår 
det börja hetta till 
hon slängde bak sitt hår 
sedan kysste vi varan hon la min hand på sitt bröst 
hon pressa hela sig mot mig och sa sedan med hes röst 
snälla du 
du är hård jag är vill känna dig i mig 
Så jag slet tag i hennes rumpa 
sa du ska få den i dig 
Och sedan så braka allt lös 
vi hade sex hela natten 
och sedan vakna jag till 
av att han ropa från trappen 



Han måste se över sin flicka 
Så allt inte går åt skogen 


Han måste kunna ge na' njutning 
Så hon inte är otrogen 
Med någon annan man 
Som kan va där för hon 
Ge hon orgasm ibland 


LetsSingIt - Your favorite Music Community 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michelle lifh - 17 januari 2012 11:20

hejhejhej!    Sitter hemma och är sjuk, jobbigt! Snackar med en massa folk på msn , randoOms , sånt som är skoj! :) Funderar på att göra ngt, typ ta en massa nya bilder eller någonting,  kanske kolla igenom min kamera på alla bilder som jag t...

Av michelle lifh - 15 januari 2012 21:39

Jag kommer att göra allt som står i min makt för att det här ska bli bra!  Kommer inte att tjata på dig fastän det är så svårt att låta bli att inte skicka iväg ett sms eller ringa till dig, bara för att höra din varma röst som lugnar mig när d...

Av michelle lifh - 14 januari 2012 15:14

hejhej alla söta läsare! Just nu sitter jag i Linköping med färg i skallen för att jag hade världens fläckar i bakhuvudet efter att jag färgade själv  Så ska strax skölja ur det och sen torka skallen för att fixa frillan till ikväll ,  Sen blir...

Av michelle lifh - 12 januari 2012 10:30

Godmorgon kära läsare!Gick upp precis nyss , ska ner och dricka lite kaffe innan jag sätter igång med mitt hemarbete som jag måste göra idag och redovisa imorgon :o Shiiiiit, kommer verkligen inte på ngt :o    Men men , det blir nog bra det...

Av michelle lifh - 11 januari 2012 20:51


  jag och jonna på nyårsafton <3   sitter hemma nu , nyfärgad i skallen och snackar med en massa folk! Imorgon kommer jag att jobba hemifrån eller vad man ska säga ! GÖTT! Ska göra en uppgift och redovisa på fredag, HAHAH  får se hur bra de...

Ovido - Quiz & Flashcards