miichelleliifh

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av michelle lifh - 3 januari 2012 20:45

Har haft ett rent helvete nu ett tag tillbaka, 

men det är så livet ter sig ibland...
Man gör misstag och gör bort sig och genast

ska alla dömma en och kasta en massa skit

fastän många inte ens har med saken att göra!


Nu är det så att jag har börjat tröttna på att folk som inte har med

saker och ting att göra lägger sig i tamigfan allting!
Har inte folk något bättre att lägga sin tid på ?

Jag vet att jag har varit likadan, men fan inte längre alltså!

Jag har inte sagt ett illa ord om någon på så himla länge

jag vet att jag har varit sån , men som sagt inte längrenska !


Sen om ni som läser vill tro mig eller inte ... upp till er ?
men kom för fan inte att anta en massa skit utan fråga mig istället

mycket mera uppskattat kan jag lova!



Tänker inte ens lägga ner energi på att skriva om jul och nyårs veckan!
Det var kaaaaoooos! Lägger det bakom mig och siktar vidare..

nytt år , nya möjligheter!

tar en dag i taget! Blir bäst så! 



Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards