miichelleliifh

Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

I know you will belive..

Av michelle lifh - 11 januari 2012 20:51

 

jag och jonna på nyårsafton <3


sitter hemma nu , nyfärgad i skallen och snackar med en massa folk! 
Imorgon kommer jag att jobba hemifrån eller vad man ska säga ! GÖTT!
Ska göra en uppgift och redovisa på fredag, HAHAH  får se hur bra det går ..


Helgen kommer att spenderas i Linköping, gött gött gött !!!
Kommer att bli så braa ^ hihihi , men pallar inte skriva mera nu 

Ska snart sova med ... är rätt trött , en först hämta tabletter mot mensjävlavärken :( 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michelle lifh - 17 januari 2012 11:20

hejhejhej!    Sitter hemma och är sjuk, jobbigt! Snackar med en massa folk på msn , randoOms , sånt som är skoj! :) Funderar på att göra ngt, typ ta en massa nya bilder eller någonting,  kanske kolla igenom min kamera på alla bilder som jag t...

Av michelle lifh - 15 januari 2012 21:39

Jag kommer att göra allt som står i min makt för att det här ska bli bra!  Kommer inte att tjata på dig fastän det är så svårt att låta bli att inte skicka iväg ett sms eller ringa till dig, bara för att höra din varma röst som lugnar mig när d...

Av michelle lifh - 14 januari 2012 15:14

hejhej alla söta läsare! Just nu sitter jag i Linköping med färg i skallen för att jag hade världens fläckar i bakhuvudet efter att jag färgade själv  Så ska strax skölja ur det och sen torka skallen för att fixa frillan till ikväll ,  Sen blir...

Av michelle lifh - 12 januari 2012 10:30

Godmorgon kära läsare!Gick upp precis nyss , ska ner och dricka lite kaffe innan jag sätter igång med mitt hemarbete som jag måste göra idag och redovisa imorgon :o Shiiiiit, kommer verkligen inte på ngt :o    Men men , det blir nog bra det...

Av michelle lifh - 3 januari 2012 20:45

Har haft ett rent helvete nu ett tag tillbaka,  men det är så livet ter sig ibland...Man gör misstag och gör bort sig och genast ska alla dömma en och kasta en massa skit fastän många inte ens har med saken att göra!   Nu är det så att ja...

Skapa flashcards