miichelleliifh

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av michelle lifh - 17 januari 2012 11:20

hejhejhej! 


Sitter hemma och är sjuk, jobbigt! 
Snackar med en massa folk på msn , randoOms , sånt som är skoj! :)

Funderar på att göra ngt, typ ta en massa nya bilder eller någonting, 

kanske kolla igenom min kamera på alla bilder som jag tagit med 

den och som jag inte redigerat än :o 
känner att det är en hel del bilder som jag måste pilla med men hittar

aldrig ro till att sätta mig ner och pilla i photoshop och med så många bilder :o


känner nu med att det kan finnas bilder som jag inte ens vill se själv

på den där kameran :o
fuck , jobbigt det blev nu , men förr eller senare så måste det göras

det med, men hoppar nog det idag alltså :// pallar inte! :'(


Helgen ... har lite planer!
Kommer att spendera helgen i mjölby hos Kitt & Simon..
Jag och kitt ska försöka se om vi kan ta upp våran gamla vänskap

som var sååå bra! :)
Så vi ska umgås och hitta på lite saker (?!)

Hoppas jag mår bättre under dagen så att jag kan gå till skolan imorogn ,

hatar att vara hemma nu när man vet att man missar skit mycket på bara 2 dagar :o :(
 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards