miichelleliifh

Alla inlägg den 14 december 2011

Av michelle lifh - 14 december 2011 22:13

Jag bryr mig inte om du gillar mitt utseende , jag gör mig inte fin för din skull!
 
Idag har jag varit i skolan , segt som vanligt..
pratade om CV & personligt brev 
imorgon ska vi ha med oss våra cv och personliga brev..
Kan bli intressant! :p

Efter skolan åkte jag till ryd och drack kaffe <3
svärmor asså , hon är underbar <333

Imorgon ska jag till henne igen , :)
har ingenting att göra , och pallar inte sitta och glo på resecentrum

i linköping i flera flera timmar,  :/
så åker mycket hellre till ryd och umgås med henne <3


Hmm sen är det snart fredag igen

och då blirre skänninge och underbart myyyys med mina fina <3
gött jävlar! :D




Jag måste se till att ta lite nya bilder på mig själv så att jag har ngt att slänga upp
här på bloggen alltså,
ta lite bilder från utbildningen med (:
men det är lite svårt asså , :/ men ska försöka
så vi kan få en liten inblock i hur det ser ut och vad det är jag håller på med hela dagarna :p




Peace!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards