miichelleliifh

Alla inlägg den 23 december 2011

Av michelle lifh - 23 december 2011 23:51

var är min julstämning ?
denhar nog fan sprungit och gömt sig i något

hörn eller under en matta eller ngt..
skitsamma..
jag vill bara ha mina paket och sen få sova massa!

  
btw.. jag och Sebastian har varit tillsammans 2 år och 11 månader 

idag   loveuhun!

sitter även och funderar på vilken jävla awesome mamma 

jag skulle bli!  
Hahah, kanske inte ska tänka på det där för mycket..

Men det är svårt att låta bli när det ploppar ut ungar till

höger och vänster   
Jag blir så himla avundsjuk , vill med ha bäbis juu!

Men min dag kommer väl den med antar jag, ?

nu ska jag i alla fall krypa ner och sova en sväng ,

så att man orkar med dagen imorgon  ,

Dagens låt får bli : Use Me - Hinder 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards