miichelleliifh

Alla inlägg den 21 december 2011

Av michelle lifh - 21 december 2011 21:40

Det jag sitter och funderar på nu är hur jag kommer

att hinna med mellandagsrean och sådär :o

Hur ska jag hinna köpa in allt som ska handlas till

nyår ?
Hmm.. kläder, smink. alkohol m.m

Kommer aldrig hinna det om jag eftersom jag går i skolan!


Och nästa vecka kommer det vara en intensiv vecka

av lokalvård,  

Känns spännande, får inte var borta någonting då!


Imorgon blir det mjölby för mig, möte på af och lite

som ska fixxas och sådär ,  
kommer säkert bli kalas, men nu ska jag chilla framför

min dator och lite vampirediaries    
sen ska jag sova och det ska bl i så himlans sköönt!!!! 



 
Klänningen till nyår som jag verkligen vill ha! 
fin va ? 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards