miichelleliifh

Alla inlägg den 22 december 2011

Av michelle lifh - 22 december 2011 23:01

Vilken dag!

började tidigt imorse med att man gick upp och drack kaffe med mor,

sen fixa sig och sticka till mjölby för möte och info på arbetsförmedlingen..

Skulle ta 1½ timme men tog typ 20-30 min ,  men som tur var så hade jag

Christopher vid min sida så jag slapp sitta och se dum ut  


Efter det blev det en tripp med crille och crille för att handla lite

och  sen till stan för att möta tjejerna   
haft en helt underbar eftermiddag med dom,

men det blev ju dags att åka hem med...


så kom hem käkade lite sen blev det att pynta kåken 

med en massa jävla tomtar..
är trött på julen och vill bara att den sak vara över!!!


Just nu sitter jag och pratar med Christopher på skype    
ska strax hoppa i säng och sooova,

skola imorgon och sen mjölby för att träffa fööölk ,



   

bjuder på en bild på världens snyggaste :* 
Mjjaaaaaau .. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards